Jdi na obsah Jdi na menu

Co potřebujeme do školy?pastelky.jpg

  • prvňáčci dostanou krabici se školními potřebami v první den školy, žáci 2. - 5. ročníku si první týden zkontrolují své krabice, aby si mohli doplnit výtvarné a školní potřeby.
  • přezůvky musí být s pevnou patou, a to z důvodu bezpečnosti dětí.
  • Děti potřebují 2 ručníky (podepsané, označené) - jeden do třídy, druhý na WC.
  • Sluchátka k PC (obyčejná, lze i od mobilu)
  • Na pitný režim mají děti ve škole hrníček, tak jako v MŠ.
  • Doporučujeme, aby si děti nosily svačinu v boxu a nikoli jen v sáčku. Svačina probíhá po první vyučovací hodině v jídelně (8:45 - 9:00 hod), pitný režim je zajištěn (teplý čaj).
  • Na tělesnou výchovu, pracovní činnosti a pobyt na školní zahradě (školní družina) děti potřebují tepláky, triko, mikinu a vhodnou obuv, do tělocvičny cvičky nebo jinou vhodnou obuv. Doporučujeme ještě i náhradní ponožky a v zimě zateplené kalhoty a rukavice.
  • Na matematiku potřebují žáci pravítka (trojúhelník, rovné dlouhé) a kružítko (od 3. ročníku).
  • Do angličtiny potřebují žáci česko-anglický slovník (od 3. ročníku)

NAŠE MALOTŘÍDKA A JEJÍ VÝHODY

  • nižší počet dětí ve třídě umožňuje důkladnější a individuální výuku
  • spojené ročníky umožňují žákům spolupracovat s věkově i vědomostně rozdílnými partnery
  • žáci se učí teloranci a aktivní sociální interakci napříč ročníky
  • průběh vyučování lze upravit podle momentální situace, délka vyučovací hodiny se může prodloužit / zkrátit / propojit / ...
  • ve výukových projektech propojujeme učení s praktickými činnostmi
  • ve vyučování poznáváme a prožíváme zkrze herní a didaktické aktivity / používáme PC, výukové programy a internet
  • používáme slovního hodnocení, ve vyšších ročnících ho kombinujeme se známkamive spojených třídách se nadané děti nenudí - mohou se učit se staršími
  • nižší počet dětí ve třídě umožňuje integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (poruchy učení - dyslexie, dyskalkulie, dysgrafie / chronická a dlouhodobá onemocnění / lehká mentální retardace / Aspergerův syndrom)
  • děti  nejsou vystaveny negativním a patologickým jevům jako na velkých městských školách

ZÁKLADNÍ PRINCIPY NAŠÍ VÝUKY 

  • učení a poznávání je proces, který vyžaduje u každého jinou dávku úsilí i odlišnou délku trvání  
  • každý má právo být úspěšný - míra nadání a intelektu je u každého z nás jiná, přesto máme všichni co nabídnout 
  • jsme jedinečné osobnosti - srovnávání se s druhými někdy neškodí, důležitější je však zdravé sebehodnocení 
  • k cíli vedou různé cesty - podporujeme kreativní myšlení a netradiční řešení problémů